onsdag 12 november 2008

Ställ upp nu!

Många manar att vi ska ställa upp på olika sätt:

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ställer också upp för framtiden... och styr om min mediekonsumtion till creative commons-produktioner.

Leo sa...

"Jag har skrivit låtar som schlagervinnarna "Fyra bugg och en Coca-cola" (1987)och "Som en vind" (1990). "

Aha. Det är därför du vill avskaffa rättssäkerheten och integriteten för över 2 miljoner svenskar? Eller hur motiverar du dig?

Mikael Wendt sa...

Ge mig motivet till varför två miljoner svenskar ska använda andra männsikor verk utan att betala för det?

Leo sa...

Mikael!

Det sa jag aldrig? Var har du fått det ifrån?

Det finns redan lagstiftning om upphovsrätt i Sverige (både straffrättslig och civilrättslig).

IPRED är ett verk från upphovsrättslobbyn för att ge dem polisbefogenheter och rätt att göra intrång i privatpersoners integritet och rättssäkerhet.

Så återigen:

Det är därför du vill avskaffa rättssäkerheten och integriteten för över 2 miljoner svenskar? Eller hur motiverar du dig?

Anonym sa...

Vilket patetiskt inlägg. Endast "skrivet" för att fiska besökare tack vare Twinglys autolänkning på de länkade sajterna då man blogg-länkar till dem.

SUCK!

Anonym sa...

"Kulturarbetarna" gnäller värre än varslade volvoarbetare. "Buhu, jag tjänade pengar förut. Jag har rätt att tjäna lika mycket pengar nu. Varför ska jag ändra på mig? Kom och hjälp mig!"

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Bloggarkiv

    Bloggtoppen.se