onsdag 12 mars 2008

Casting för programledare

Jag har uppskattat många av de program som Stina Lundberg Dabrowski gjort genom åren. Balanserade, personliga intervjuer är det jag tänker på i första hand. Därför blev jag ledsen och besviken när jag med förväntan tittade på det första debatt-programmet denna säsong med Stina som programledare.

Gjordes inget test? Denna typ av program är ingenting för dig Stina - i all välmening. Precis som en sångare inte kan sjunga vilken genre som helst så kan en TV-profil inte leda vilken typ av program som helst. Eller är det dålig ledning som ligger bakom det hela?

Jag ser fram emot nya stunder i TV-soffan där Stina får komma till sin rätt och nya debattprogram med ledare som klarar den uppgiften.

Inga kommentarer:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Bloggarkiv

    Bloggtoppen.se