lördag 2 februari 2008

Trevlig middag med Centerpartiet

Nyss hemkommen efter en trevlig middag med Centerpartiet, som har kommundagar på Billingehus i Skövde. Min fru Åsa och jag var inbjudna som hedersgäster. Tack för det!

Att tillbringa en kväll i sällskap med Maud Olofsson var lättsamt och väldigt trevligt. Jag uppfattade det som att hon också hade trevligt. Vid honnörsbordet satt också Mauds man Rolf, kommunalrådet Leif Johansson från Skövde, Birgitta Carlsson med man, jordbruksminister Eskil Erlandsson, infrastrukturminister Åsa Torstensson, Carola Gunnarsson (KSO i Sala), Bengt Kindbom, partisekreteraren Anders Flanking samt Björn Mårtensson som tillsammans med Ulrika Carlsson höll samman kvällen.

Jag fick nöjet att tacka för maten, vilket innebar att jag fick med "Centerkören" i en allsång och utbringade en skål för fortsatt gott samarbete - med sikte på stärkta positioner och förnyat förtroende vid valet 2010. Tack för en trevlig kväll, systrar och bröder i allianspartiet Centern!
LÄS

Inga kommentarer:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Bloggarkiv

    Bloggtoppen.se