onsdag 25 mars 2009

Tack alla

Jag vill tacka alla som på olika sätt hör av sig, så gott som dagligen, och ger mig stöd för mitt politiska arbete.

Den ilska och bitterhet som ni känner, på grund av de påhopp som jag utsätts för, är ett tecken på hur flertalet bryr sig om varandra i vårt samhälle.

Om jag får vill jag kalla er alla för mina vänner - även er som hört av sig för första gången med anledning av situationen.

Ni gör mitt liv ännu soligare och mitt arbete som politiker än mer meningsfullt för varje dag.

Det är synd om dem som inte har några vänner. Det är synd om dem som målar in sig själva i hörn och inte besitter det mod som krävs för att inse sina misstag, be om ursäkt (mest inför sig själv) för att kunna gå vidare bland livets möjligheter till glädje.


Det är synd om dem som kör i diket och fastnar leran.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gött att några vågar tala om hur det är! Stå på dig. Insändaren till din fördel i SLA var skitbra idag!

Vi som ska rösta på dig i många kommande val!

Mikael Wendt sa...

Tack, anonym!
Jag får hela tiden en massa stöd via facebook, sms o mejl. Även om jag inte vet vem du - eller ni - är så känns det bra att få er support.
Tack igen!

Mikael Wendt

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Bloggarkiv

    Bloggtoppen.se