söndag 24 maj 2009

S, V och MP med huvudet i sanden

Reklam i sig är inte farlig. Det är hur den tas emot som avgör vilken effekt den får. Mottagaren gör alltid budskapet.

S, V och MP fortsätter att på alla möjliga sätt förringa den enskilda människans kompetens. Nu genom att påstå att TV-reklam skulle hota demokratin.

Vad är det som sker när S står och delar ut sina valsedlar och leverar sina "sanningar" utanför vallokalerna - trots lokala överenskommelser att det inte ska ske?

Människor är kloka och kan göra en tolkningar av de budskap som sänds ut i såväl informations- som reklamformat.

Rösta på Folkpartiet - originalet för den politik som nu Moderater och Socialdemokrater slåss om att kalla sin - den socialliberala välfärdspolitiken som flest vill ha är i samtliga fall förslag från Folkpartiet. Kolla svensk politisk historia och du finner att mitt påstående håller!
Men nu dricker vi kaffe!

Inga kommentarer:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Bloggarkiv