lördag 10 januari 2009

Folkpartiet i Skövde växer

Vi får nya medlemmar. Det är glädjande. Framtidstron och engagemanget bland medlemmarna är det som gör att jag verkligen gläds åt mitt nya uppdrag som ledamot av KSAU i Skövde kommun. Vår stad har en mycket positiv utveckling som vi ser som vår uppgift att värna fortsättningen utav.
Kommande vecka ska jag till Finland på ett vänortsbesök som innehåller bildandet och firandet av en kommunsammanslagning mellan tre finska kommuner varav Skövdes vänort Vammala är den största. Jag återkommer till detta senare i veckan. Nu ska jag förbereda det tal jag ska hålla på ett seminarium under dagarna i Finland om lokal och regional utveckling. Ikväll blir det bio och god mat.
Innan dess njuter jag av veckans bästa nyhet!

Inga kommentarer:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    Bloggarkiv

    Bloggtoppen.se